02 září 2014

Moje oblíbené knihy

(aktualizace: 27.7.2023)



Tohle je můj žebříček:
1. Vampýrská akademie (Richelle Mead) - více zde
2. Twilight sága (Stephenie Meyer) - Stmívání, Nový měsíc, Zatmění, Rozbřesk (celkem 4 díly) + Půlnoční slunce (1.díl z pohledu Edwarda Cullena)
3. Pokrevní pouta (Richelle Mead) - více zde












Další knihy, které jsem četla a nebyly špatné:
4. Nástroje smrti (Cassandra Clare) - 6 dílů - Město z kostí, Město z popela, Město ze skla, Město padlých andělů, Město ztracených duší, Město nebeského ohně

5. Škola noci (P. C. Castová - Kristin Castová) - celkem 12 dílů - Označená, Zrazená, Vyvolená, Nezkrotná, Pronásledovaná, Pokoušená, Vyhořelá, Probuzená, Předurčená, Skrytá, Odhalená a Vykoupená. A k tomu jsou i 4 novely - Drakova přísaha, Lenobiin slib, Neferetino prokletí a Kalonův pád

6. Upíří deníky - Stefanovy deníky (L. J. Smith) - 6 dílů - Zrození, Chuť krve, Prokletí, Stopy minulosti, Úkryt, Spojení

7. Upíří deníky (L. J. Smith) - 17 dílů - Probuzení, Souboj, Zášť, Temné shledání, Návrat, Soumrak, Zajetí, Osvobození, Před půlnocí, Zoufalství, Druhá šance, Fantom, Ohrožení, Vzkříšení, Neviditelné zlo, Slabé místo, Vykoupení

8. Temné vize (L. J. Smith) - trilogie - Odhalení, Posedlost, Vášeň

9. Říše temnot (L. J. Smith) - 8 dílů - Tajemství upírů, Prokleté sestry, Černá magie, Tajemný anděl, Lovci zla, Spřízněné duše, Krvavý polibek, Černý úsvit

10. Tajný kruh (L. J. Smith) - trilogie - Zasvěcení, Otrokyně, Moc (je o čarodějích, upíři zde nejsou) - autorka ve všech svých knihách píše buď o upírech, vlkodlacích nebo čarodějích

11. Krátký druhý život Bree Tannerová (Stephenie Meyer)




Další knihy, které bych si ráda přečetla:
Sukuba (Richelle Mead) - 6 dílů



* * *


A nyní knihy z trochu jiného soudku:
a) erotické romány
- trilogie Padesát odstínů (E. L. James) a Grey
- autorka Robin Schoneová - Milenec (1.díl), Gabrielova žena (2. díl), Učitel lásky (další její kniha)

b) dívčí romány
- úžasná romantická oddechovka
- preferuji českou autorku Lenku Lanczovou
- přečetla jsem od ní kolem padesáti knížek a tyhle jsou moje nejoblíbenější, které nikdy nezklamou:
trilogie Počkej na mě, Radko!, Podej mi ruku, Radko!, Pojď se mnou, Radko!
Půlnoční sny
Dvakrát dospělá
Postel plná růží (2. díl) - nutno přečíst i 1. díl (smutný) - Hořká chuť lásky, abyste pochopili souvislosti
trilogie Šeptej do ticha, Zašeptej do vlasů, Pošeptej po větru


* * *

Výhledově bych si také ráda přečetla knihu, podle které je natočena ruská pohádka "Dračí princ" (On drakon)


To je prozatím vše...

Dejte mi vědět zase nějaké vaše tipy!

Díky

Vaše VA-Ketty

Žádné komentáře:

Okomentovat