30 listopadu 2021

OH - 1. kapitola – První setkání (z pohledu Sydney) – 1.část

 


První část první kapitoly z nové povídky "Osudový hřích" z pohledu Sydney. Snad se bude líbit...

Komu ode mě nedorazil dnes odpoledne zaslaný blogový email, ať se ozve. Je možné, že mám staré kontakty, tak abych měla na případné bonusovky vše aktuální. Děkuju

Jinak znovu připomínám:

Zaměřte se, prosím, na "Pravidla blogu". A pište své přezdívky.


Plánuji totiž nyní zveřejňovat nové kapitoly častěji - 1x týdně (už ne 1x měsíčně), ale pouze v rozsahu jedné A4 textu. A za podmínky nejméně 8 komentářů u kapitoly předcházející od různých osob. Proto bude třeba vaše spolupráce. Díky 


PS: Domnívám se, že i pro vás bude častější interval vhodnější. Nebudete se tolik trápit dlouhým čekáním...



Za pár dní to bude rok, co jsem poprvé uviděla Adriana. Přesně 27. června. To jsem ještě nikoho z party neznala. Zazvonil mi v noci telefon a ohlásil se mi dhampýrský strážce Belikov, abych přijela zničit těla po útoku Strigojů. Zabili jich osm. Když jsem na místo tenkrát přijela, nevěřila jsem svým očím. Čekalo tam celkem sedm osob. Čtyři strážci, z nichž jedna byla dokonce žena. A tři Morojové. Dva muži a jedna žena. Ubránili se přesile a napadení osmi Strigojů. To jsem zažila poprvé.

         Častokrát se neubrání ani dva strážci dvěma Strigojům. A tato skupinka se čtyřmi strážci jich zvládla dvojnásobek. Nechápala jsem to. Vysvětlili to magií.

            Magie jsem se děsila, stejně jako Morojů, Strigojů i dhampýrů. Byli nepřirození. Stvůry. Tak mě to učili alchymisté celý můj život. Bála jsem se jich. Jenže být s nimi v kontaktu byla moje práce. Posláním alchymistů je, aby ochránili před lidmi tajemství, že vampýři opravdu existují. Takže kdykoli někdo zavolal, sedla jsem do auta se svými chemikáliemi a jela zničit těla i zapsat protokol.

            Jméno Belikov jsem navíc znala. Mluvilo se o něm v souvislosti s Ruskem a Strigoji na několika poradách. Prý přijel do Ameriky. Pak řeči o něm utichly a navrátily se až po únosu morojské princezny Vasilisy Dragomirové, kde ji pomáhal zachránit jako její strážce. Byl to takový alchymistický V.I.P. klient. Mnoho strážců takové výsady jako on zrovna nemělo. Osobně jsem ho neznala, ale projela jsem si jeho složku. Bylo mu jenom 24 let. V té době měl v záznamech samá pozitiva a šest značek za zabité Strigoje. Fotka chyběla. Musel však být velmi schopný už takhle mladý. Svou pověst nezískal jen tak. Tohle si alchymisté moc dobře hlídají. Neradi slouží někomu, komu nemusí. Natož aby mu dávali sami od sebe výhody.

            Když jsem dorazila na místo, které mi popsal do telefonu, byla jsem překvapená. Přivítal mě vysoký a sympatický muž. Vyloženě fešák. Sice to nebyl úplně můj typ, ale hezký byl. To se mu musí nechat. Kdyby s sebou neměl Moroje a potkala bych ho mezi lidmi třeba v obchodním centru, ani bych nepoznala, že je dhampýr. Jeho značky mu schovávaly delší hnědé vlasy. Choval se profesionálně. Ukryl před lidmi těla Strigojů, ke kterým mě pak sám zavedl. Já je zničila. Při psaní protokolu jsem se dozvěděla podle jmen, že ta morojská blondýnka je princezna Dragomirová osobně. Tím pádem ta druhá žena byla její strážkyně, se kterou měla pouto a zachránila ji před únosem společně s Belikovem. Ostatní jsem neznala.

            Kromě Belikova mě zaujal také jeden hezký vysoký Moroj. Měl nádherné smaragdové oči. Ale okamžitě jsem své nevhodné myšlenky zahnala a uvědomila jsem si, že je to vampýr, který pije krev a používá magii. Belikov mi podepsal papíry a já odjela.

            Pak jsem tohle setkání pustila z hlavy. Ale ne na dlouho. O tři dny později se mi zdál sen. Divný sen. O liliích. Koukala jsem na nádhernou kytici žlutých lilií, kterou mi podávaly mužské ruce. Překvapeně jsem vzhlédla a ocitla jsem se uvězněná v hlubinách smaragdových očí. Nebyla jsem schopná promluvit ani sklopit pohled. Byl to on. Ten Moroj. Podle protokolu jsem věděla, že se buď jmenuje Adrian Ivaškov, nebo Christian Ozera. Sám mi posléze odpověděl: „Ta je pro tebe, Sydney. Chtěl bych se ti představit. Jmenuji se Adrian. Pojď se na chvíli posadit. Rád bych si s tebou promluvil.“ A pokynul rukou k slavnostně prostřenému stolu, na kterém hořela i svíce.


17 komentářů:

  1. Pěkná kapitola, těším se na další. Já moc na psaní komentářů nejsem, jsem spíše tichý čtenář. Tvé povídky se mi moc líbý a ráda se k nim vracím. Jsou jedny z mála které mi pomáhají v těškých chvílích. Proto díky že povídky píšeš.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, děkuju za poklonu. Jsem ráda, že ti moje povídky pomáhají. Ale mrzí mě, že prožíváš těžké chvíle. Kdyby ses chtěla svěřit víc o tom, co tě trápí, napiš mi na blogový email.
      A příště prosím ještě nezapomeň přezdívku nebo své jméno. Opatruj se a ať je brzy líp!

      Vymazat
  2. Pr9beh začíná skvěle, jsem zvědavá jak se bude vše z pohledu Sydney vyvíjet. Jakožto alchymista má na vše jiný názor a těším jak bude vidět jak ho nakonec mění.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pokusím se to, co nejvíce popsat, aby ta změna staré Sydney na novou byla vidět

      Vymazat
  3. Jane
    Ach jo vážně mě to nemá rádo. Už zase to musím psát znovu ten komentář 🙁 no nevadí. Takže jako už se zase sakja usmivam jako měsícem na hnoji.😀 Ještě jsme ani poradně nezačali a ja už se nemůžu dočkat co bude dal 😇. Musím se ale přiznat že Sydney v originálu moc nemusím, ale ta tvoje je fakt úžasná. Jak ja děsně miluju tvoje psaní. Mas neskutečný talent, takže pokud někdy budeš vydávat svoji vlastní tvorbu tak jsem rozhodne první v řadě pro ni ❤️ No proste část kapitoly je skvělá, úžasná. Nemám k tomu poradně slov ❤️No ale na co se úplně nejvíc těším je to ze bychom se snad i mohli dozvědět co teda nás Adrian udělal za šílenost po jejich svatbě . Jsem napjatá jak struna 😀

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Info ohledně problémů s komentáři a jejich zobrazením, najdeš ve 2. části, kterou jsem právě zveřejnila.
      Jinak děkuji za megapoklonu. Moc si toho vážím.
      Třeba se i té řady na mou vlastní tvorbu časem dočkáš... Uvidíme a necháme se překvapit ;)
      A ano, tajemství se šíleností po jejich svatbě skutečně odhalím :D

      Vymazat
  4. Missax

    Teeda �� Sidney jede uz ze zacatku pekne �� tak Dimitrij je fesak, nedivim se, ze padl do oka i ji. Musim souhlasit s Jane, ze originalni Sidney se mi cetla trochu tezko, oproti Rose ve VA, ale tvoje pojeti se cte jedna basen a jsem zvedava jak s ni budes pokracovat.�� Jen tak dal. Ale na to ze je alchymistka, tak me prekvapuje, ze si je schopna priznat, ze se ji vzhledove libi "zplozenci pekel a stvury" ��

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, souhlasím. I já měla s originální Sydney problém. Hlavně s tou její magií v Pokrevních poutech. Přišlo mi to už přitažené za vlasy. Ona je člověk bez magie. Nebo alespoň u mě zůstane. Nadpřirozený svět je ten s vampýry. Místo magie vyzdvihnu jiné její silné stránky...

      Vymazat
  5. Pewtra
    Jsem ráda, že Sidney se zamilovala do Adriana, jelikož si to potom trápení zasloužil. Krásná kapitola.

    OdpovědětVymazat
  6. Krásný úvod do děje ohledně jejich vztahu těším se na další...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, jsem ráda, že jsem tě na úvod nezklamala :D

      Vymazat
  7. Už teď sem napnutá jak tanga, jak se vlastně správně vyvíjel Sidrian vztah. I když víme kam směřuje. Jakože Sidny jede vážně dobře už od začátku. Richellina Sidny byla víc bázlivá, ale i tu sem měla ráda, tahle je víc pokroková.

    P.S. Jane? Tak to prrr děvenko, první místo v řadě na Kattiinu knihu mám už pár let zamluvené Já :-P můžeš se postavit za mě :-D :-*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Holky, jen se proboha nehádejte, kdo bude stát ve frontě první :DDD
      Díky moc
      PS: Jestli vůbec někdy nějaká fronta bude... Necháme to osudu!

      Vymazat
  8. Markéta D.
    Kapitolka se mi libila, tesim se na dalsi. Jsem zvedava jak to cele vnima sidney. Ale tesim se i na nejake zminky o tom jak se dari rodicum �� jak rostou erik a rosie. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky. Jojo, určitě se o rodičích i dětech zmíním

      Vymazat
  9. Děkuji všem výše za komentáře! Bez vás bych dnes nezveřejnila 2.část s pokračováním povídky.

    OdpovědětVymazat