01 září 2014

Moje povídky

NAPSÁNO  OSUDEM


Dopsaná povídka (25 kapitol + informace) - číst zde





Napsáno osudem 2 - SPOLU


Dopsaná povídka (25 kapitol + informace) - číst zde






Napsáno osudem 3 - NAVŽDY


Dopsaná povídka (25 kapitol + informace) - číst zde





SÁM  PROTI  OSUDU


Dopsaná povídka (62 kapitol + informace)





OSUDOVÉ  TAJEMSTVÍ


Dopsaná povídka (53 kapitol + informace) - číst zde





OSUDOVÝ  HŘÍCH


Rozepsaná povídka (cca 20 kapitol + informace)





Moje vlastní vydaná e-kniha
Láska z Éroplánu

Bližší informace zde



Aktualizace: 27.7.2023

2 komentáře:

  1. Wow, fakt super texty. Mohla by ses napsat někam do databáze spisovatelů a to si nedělám srandu. Když vidím některé spisovatelky, které jsou dneska slavné a začínaly s fan fikcí, tak jsem přesvědčená o tom, že je to jen o tom dosáhnout si svého a prorazit. A ty jejich fanfikce byly často o dost horší než ty tvoje povídky (mrkám na tebe, E. L. James!!!)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky za tip. Teď jsem na to koukala a jsem tam i od někoho zadaná, ale zatím zcela bez recenzí.
      Takže budu ráda za vesměs kladné hodnocení, ať mám více čtenářů :)
      https://www.cbdb.cz/autor-197451-katerina-krikavova?show=knihy

      Vymazat