02 září 2014

Připravuji pro vás

(aktualizace 27.7.2023)



Právě mám rozepsané tyto povídky:


Všechny souvisí s trilogií Napsáno osudem,

proto v názvu zůstává něco osudového :)


Prozradím vám názvy a z jakých pohledů je vyprávění:




Osudový hřích (z pohledu Sydney a Adriana)

Osudový zázrak (z pohledu Rose a Dimitrije)

Osudové rozhodnutí (z pohledu Rose, Dimitrije i Adriana)


* * *


Osudová láska (z pohledu Rose a Dimitrije)

- taková varianta "B" povídek "Napsáno osudem" a "Sám proti osudu"
- znáte první kapitolu "Valentýnské setkání", kterou jsem vám jako bonusovku zasílala na svátek zamilovaných emailem (14.2.2015). Druhou kapitolu jsem poslala opět emailem tentokrát na 1. Máje (1.5.2015), když byl ten lásky čas. A třetí část jste získali znovu emailem a to na druhé výročí blogu (12.10.2016) :D

* * *


Aby toho nebylo málo, v hlavě se mi zrodily nápady na další dvě povídky, které však budou volně navazovat na nějakou část ze třetího dílu VA - Stínem políbená. Názvy prozatím ještě nevím...


* * *


No, a jako překvapení mám v hlavě i své vlastní upíry - komplet můj vymyšlený příběh, postavy a zápletky :)


A připravuji i druhý díl románu Láska z Éroplánu :D


Doufám, že se těšíte!


Vaše VA-Ketty


Žádné komentáře:

Okomentovat