15 prosince 2021

Láska z Éroplánu

(aktualizace: 27.7.2023)


Drazí čtenáři a čtenářky,


třikrát hip, hip, hurá !!!

Splnil se mi sen!

A možná společně se mnou i vám...

Dárek od Ježíška, který se stavil o několik dní dříve :D

Budete mít co číst ;)

Právě se povedlo vydat mou vlastní e-knihu s názvem:


Láska z Éroplánu


Zde naleznete následnou prosbu o vaše budoucí recenze


Nezávislá recenze - Databáze knih: číst zde


Moje vlastní tvorba k e-knize: písnička Kráska: zde


Je to zamilovaný dívčí román.

(více se dozvíte po kliknutí na odkazy níže: anotace, ukázka z e-knihy zdarma...)

Děkuji vám! Bez vás a vašich kladných ohlasů na mé povídky z blogu bych se nikdy neodhodlala.


Tak doufám, že mě podpoříte a e-knihu si opravdu koupíte a celou přečtete.


Vyslyšela jsem vaše prosby a poslední dobou i vtipné hlášky v komentářích o tom, kdo bude stát první v řadě na mou vlastní tvorbu :D


Jsem šíleně zvědavá na vaše komentáře...


A rovnou upozorňuji, že ukázka zdarma nestačí k odhalení kompletního tajemství, které v mé e-knize najdete.


Znáte již z blogových povídek zapeklitá tajemství a náhlé zvraty děje... Ani tady vás snad nezklamu... Co vypadá na pohled velmi jednoduše, může se ve vteřině pěkně zamotat a naopak.


Schválně jsem se domluvila s vydavatelem, aby se zveřejnil pouze začátek knihy a neodhalil se hodně zajímavý děj, který potom vyplyne z událostí...


Navíc mám pro vás připravené minimálně dvě bonusovky :) PS: O tom však později...


Postupně budu přidávat odkazy, kde si mou vlastní tvorbu můžete koupit.


Teď je k dispozici na těchto odkazech:



https://www.palmknihy.cz/ekniha/laska-z-eroplanu-342700




https://play.google.com/store/books/details?id=7tJUEAAAQBAJ




GOOGLE

http://books.google.com/books/about?id=7tJUEAAAQBAJ




https://books.apple.com/us/book/id1600531776




https://www.martinus.cz/?uMod=list&uTyp=search&c=%C4%8D%C5%A1%C5%A5%C4%8F&uQ=L%C3%A1ska+z+%C3%89ropl%C3%A1nu




https://www.kosmas.cz/hledej/L%C3%A1ska%20z%20%C3%89ropl%C3%A1nu




https://www.alza.cz/search.htm?exps=L%C3%A1ska%20z%20%C3%89ropl%C3%A1nu




https://knihy.abz.cz/obchod/1/search?search_for_type=detail&search_for_in_cat=1&search_for_string=L%C3%A1ska+z+%C3%89ropl%C3%A1nu&redefine_search_fields=spec_2_fulltext&search_for_in_cat=1&search_for_a_kind%5B%5D=standard&search_for_a_kind%5B%5D=ebook




https://www.bux.sk/knihy/vyhladavanie/index$400.html?fulltext=L%C3%A1ska+z+%C3%89ropl%C3%A1nu&x=12&y=11&ord=DATE-true&minAmount=LAST




https://www.knihydobrovsky.cz/autori/katerina-krikavova-263539




PS: Moji vlastní upíři a vampýři, na které jste ode mě zvyklí, tam zatím nejsou, ale mohu prozradit, že se i na ně časem chystám. Uvidíme, jak dlouho mi bude trvat samotné psaní a případné následné vydání.



Přesto pevně věřím, že se vám ode mě bude líbit i "Láska z Éroplánu".



Já se do hlavních hrdinů zamilovala stejně jako do Vampýrské akademie. A v plánu je i druhý díl.


Co vy? Máte z této zprávy radost jako já???


Těším se na reakce


Vaše VA-Ketty




19 komentářů:

  1. Tak snad sem první kdo si knihu koupil!!! Já sem první v řadě, Já, Já, jenom Já (zlý král ze Zlatovsky)

    OdpovědětVymazat
  2. V tom případě já budu druhá :-D Už mám objednáno, zítra zaplatím a pak už můžu vesele číst. A ještě jednou gratuluju :-D

    OdpovědětVymazat
  3. Precteno jednim dech az se dospim dam to podruhe. Moc pekne gratuliji. Bude pokracovani?Vic nechci spoilerovat.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty jsi rychlík! Mnohokrát děkuji!
      Ano, plánuji určitě druhý díl - už se na něm pracuje :DDD
      Když to půjde dobře, mám nápady i na třetí.

      Vymazat
  4. No dneska jsem dočetla a musím jenom chválit, opravdu se mi to hodně líbilo. Ten druhej díl rozhodně potřebuju :-D A určitě nejen já :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Další rychlý čtenář! Děkuju
      Ano, druhý díl bude a je v mé výrobní fabrice...

      Vymazat
  5. No já si nemůžu pomoct a musím se podělit o svůj drobný postřeh - včera jsme byly se sestrou v kině na té nové norské Popelce a i když obvykle na titulky nezůstávám, tentokrát jsem zůstala, neboť se mi líbila píseň, a najednou jsem tam uviděla jméno Eirik Berge, a hned jsem si vzpomněla na tvou knihu, kde se jedna z postav jmenuje Erik Berger, a sestra vůbec nechápala, čemu se tak usmívám :-D

    OdpovědětVymazat
  6. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  7. Jinak děkuji všem, kteří se o mou e-knihu zajímají, koupili si ji a přečetli.
    A i těm, kteří to v budoucnosti plánují udělat.
    Těším se na další reakce

    OdpovědětVymazat
  8. No tak za mě miláčci jste udělali poloviční prácu. Ketty vás prosí o recenze ne jen na tomhle blogu, ale i tam kde jste knihu koupily. A tam si myslím, že je to pro Ketty důležitější pro prodej knihy. Nemyslíte? No nic du psát recenze i jinam než jen na palmknihy, kde sem knihu koupila. Ať tam je aspoň něco

    OdpovědětVymazat
  9. Kde mi to šlo, tam sem napsala recenzi :*

    OdpovědětVymazat
  10. Netrpelive cekam na pokracovani. Kdy ho planujete?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ráda bych Lásku z Éroplánu 2 vydala samozřejmě co nejdříve, bohužel to nyní časově nezvládám. Budu se snažit do konce léta, max. do Vánoc. Chci, aby to bylo určitě v roce 2023.

      Vymazat
    2. Drzim palce, at se to povede!

      Vymazat
  11. Dufam ze ta 2 cast vyjde cim skor uz sa nemozem dockat

    OdpovědětVymazat