01 června 2022

Prosba o recenze do databáze spisovatelů - Láska z Éroplánu

Drazí čtenáři,

někdo z vás mi poslal odkaz do databáze spisovatelů,
ale zatím tam nemám jedinou recenzi.

Mohu vás poprosit, abyste mi tam vy pilní čtenáři
mé e-knihy něco napsali?

Odkaz:

Předem díky
Vaše VA-Ketty



6 komentářů:

  1. Ahoj Ketty, promiň že až teď, ale konečně jsem měla na tvoji knihu klid. Je skvělá úžasná a šokovala mě, jsi neskutečně nadána. Doufám, že to touto knihou neskončí a bude i pokračování. Tak trochu začínám tušit kdo je pan Neodolatelný:-). Jinak jsem.ti a na tebou uvedeny odkaz hodila hodnoceni

    OdpovědětVymazat
  2. Hope Andrea Mikaelson7/12/2022 6:03 odp.

    Vím, že to sem asi nepatří, ale znáte někdo sérii Projekt Alfa? Nyní probíhá sbírka na třetí díl, zkusme to dát!!!

    https://www.startovac.cz/projekty/projekt-alfa-bez-dechu-velke-finale/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Neznám. Ale přeji autorce, ať se vše povede. A dobrý tip si celou sérii přečíst.

      Vymazat
  3. Knihu jsem rozečetla asi předevčírem podruhé, a také bych chtěla informovat, že už je venku trailer na seriál VA, ale upřímně se mi to zatím moc nepozdávalo. Ale uvidíme, nechci celý seriál odsuzovat na základě jednoho pro mě trochu nudnějšího videa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dala bys mi na trailer odkaz? Kamkoli sem, do emailu nebo Whatsappu. Díky. Ráda se na něj taky kouknu

      Vymazat