15 července 2020

POZOR ! - BLOG KONČÍ !!!

Čtenáři,

HRŮZA! - Blog.cz končí! (16.8.2020)

Dozvěděla jsem se to před 15 minutami.

A tím pádem s ním musím končit povinně i já (www.va-ketty.blog.cz)

Vůbec netuším, co budu dělat…

Jsem z toho ještě v šoku a smutná…


Každopádně se svůj blog pokusím zálohovat a postupně přesunout někam jinam. Mám na to měsíc...

Pokud máte nápady a zkušenosti s tím "KAM?" - poraďte mi, prosím.

A další velice důležitá věc - pokud o sebe navzájem nechceme přijít, a já o vás tedy rozhodně ne, pošlete mi prosím na můj blogový email:

VA-Ketty@seznam.cz

(tento mail se neruší a zůstane i nadále v provozu, takže všechny dotazy směřujte sem)

tyto informace:

1) vaše skutečné jméno a přezdívku

2) emailové kontakty

3) a pokud vám to nevadí, klidně i číslo na mobil

Prostě ať i přes tyto neplánované nepříjemnosti neztratíme možnost se oboustranně kontaktovat!

Roky s vámi byly úžasné! Nikdy na ně nezapomenu!

Děkuji moc

S láskou se loučí

Vaše VA-Ketty

Žádné komentáře:

Okomentovat