31 července 2020

BLOG ZACHRÁNĚN A PŘESUNUT! HURÁ!

Drazí čtenáři,
hip, hip, hurá!!!

Celý starý blog 

www.va-ketty.blog.cz


se mi povedlo zachránit a přesunout 
na novou adresu 

www.va-ketty.blogspot.com

Takže mám velkou radost!

Je to celkem 227 článků.
To už je od 12.10.2014, kdy začal starý blog fungovat pro veřejnost, úctyhodné číslo.
Stará tabulka návštěvnosti ukazuje: 130 500.
O tom se mi nikdy ani nesnilo.
Sbohem, starý blogu!


Díky za sledovanost a věrnost!
Bez vás bych neměla motivaci něco psát, ani přidávat na blog!


Pevně doufám, že se na novou blogovou adresu přesunete spolu se mnou...


Ještě nefungují správně všechny odkazy, ale v nejbližší době to doladím...

To samé platí o aktualizaci hlavních stránek z menu a rubrik...


Moc na ty administrátorské věci nejsem. Radši rovnou píšu, než se hrabat hodiny v nastavení a vzhledu blogu. Ale ještě mě nějaké úpravy chtě nechtě čekají a neminou...


Děkuju za pochopení


Jinak pro dotazy i nové budoucí spřátelené blogy platí nadále 
email: va-ketty@seznam.cz

Mějte se krásně


S láskou

Vaše VA-Ketty


3 komentáře:

  1. To jsem ráda, jak jsi to krásně zvládla. Jsem na tebe hrdá, jsi velmi šikovná. Uz jsem si tuto stranku dala do rychle volby a oblibenych, takže se mnou na presun rozhodne muzes muzes pocitat ��
    Hodne stesti s doladovanim uprav ;)
    Missax

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj, je paráda že jsi to dokázala přesunutou. Už se těším na další díly, protože se mi tvoje povídky strašně líbí a nebudu lhát, často je čtu od znova :)
    Blog jsem taky přesunula, ale byl to Mordor, než jsem na to přišla

    OdpovědětVymazat
  3. Vypadá to skvěle. To přesouvání je vážně na nic, ale všichni jsme rádi, že budeš pokračovat :-D

    OdpovědětVymazat