12 října 2021

Hlasování o nejhezčí kapitolu ze série OT

Milí čtenáři,

právě jsem zveřejnila poslední kapitolu ze série "Osudové tajemství", takže bych vyhlásila hlasování o nejhezčí kapitolu.




Jelikož je celkem 53 kapitol, bude to pro vás i výzva přečíst si naráz všechny kapitoly uceleně za sebou a vybrat tu pro vás nej.

Kdo by měl zájem, může si hlasování rozšířit např.

1) nejhezčí celkově
2) nejnapínavější
3) největší překvapení
4) největší romantika
5) nejvtipnější
apod.

Klidně něco doplňte sami.

Těším se na vaše odpovědi

Díky moc

VA-Ketty

3 komentáře:

  1. Jane
    OK. Fajn. Viditelne mě to tu nemá rádo a moje komentáře se tu nezobrazují, takže pokus číslo dva ����.
    Takže jelikož tvé povídky děsně miluji a zároveň nenávidím, protože když si čtu nás milovaný originál od richelle tak nikdy nevím co bylo od tebe a co od ní. Až tak skvěle je máš. No a díky tomu jsem svým mozkem klasicky byla donucena (zadny velký nátlak to nebyl, já ráda ����) přečíst všechny povídky od NO až po OT. No a jak SAKJA mám vybrat tu nejlepší kapitolu. To prostě není absolutně možné. Pro mě to jsou naprosto všechny. Jsi prostě uzasna. A desne se těším na to až se vydame na další výpravu s našimi skvělými postavami ��❤️

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj zlatí, no oříšek to bude, už je to delší dobu co sem jedním dechem zhltala všechny tvé povídky, ale jelikož má hlava funguje na příběhy, nějakou dobu si je pamatuju, jen teď nevím, bude-li zrovna to co napíšu zrovna z OT.
    nejnapínavější) za mne bylo hádání Romitri ohledně sexu v těhotenství
    nejromantičtější) za mě žádost o ruku a svatby (ale tohle si nejsem jistá zda tam bylo)
    nejpřekvápko) zplození díděte dvěma dhampýry
    nejvtipnější) Když se Adrian dohadoval s Dimkou kdo že vlastně má větší právo na Adrianku-Rosí
    krásné) bylo i přijetí Rosiných rodičů, fakt že sou prarodiče i Albertino chování vůči Romitri (celkově)
    celkově nejhezčí? no přeci celý příběh

    P.S. mám stejný problém jako Jane, taky nerozeznávám co bylo skutečně v knize a co si napsala ty. Si prostě rozený talent

    OdpovědětVymazat