27 října 2014

Nesrovnalost v knihách R. Mead


Ahoj všichni,

přišla jsem na nesrovnalost v knihách R. Mead a docela mě mrzí, že si takovou věc autorka nepohlídala.

Jedná se o magii, kterou používá Jill.

Ve třetím díle VA - Stínem políbená je na 97 straně, že ovládá vzduch, ale v pokračování (Pokrevní pouta) místo vzduchu používá magii vody.

Já se rozhodla, že v mých povídkách zachovám první verzi z VA - tedy vzduch.


Na vás ostatní mám otázku:

Kdo ovládá jakou magii:

Lissa a Adrian - éter (to je jasný)
Mia - voda (podle druhého dílu VA)
Christian - oheň
Jill - vzduch/voda (nesrovnalost)
Soňa Karpová - éter
Oksana - éter
Viktor Daškov - země

Abe???
A co Zmeja - v Pokrevních poutech je to magie země, ale mám takový pocit, že někde byla zmínka o ohni. Nevím, jestli jsem na to přišla při čtení povídek o VA a nebo to bylo skutečně v knize R. Mead. Pokud byste věděli konkrétní stránku, kde se o magii pana Mazura mluví, prosím napište mi to. Díky
Mně osobně k němu více sedí oheň.

Babička Jeva??? Taky země?

Moc děkuju za pomoc a informace

Vaše VA-Ketty

Žádné komentáře:

Okomentovat