06 prosince 2014

Pokrevní pouta 5 - Stříbrné stíny a Osudový hřích

Milí čtenáři,

ráda bych vás informovala o vydání Pokrevních pout. Ve středu 3.12.2014 vyšel konečně pátý díl v českém vydání pod názvem "Stříbrné stíny".

Já si ho pořídila včera odpoledne a jako "správný fanoušek" jsem se ihned začetla. Přiznávám se, že jsem okamžitě nalistovala poslední tři stránky celé knížky, abych zjistila konec :)

Byla jsem strašně napnutá, jestli se v tomto díle Sydney s Adrianem setkají, že jsem neodolala. A zbytek večera jsem listovala knížkou a náhodně četla. Nevýhoda knížek. Povídky se zveřejňují po kapitolách, takže tohle udělat nemůžete :D









Ale co jsem vám tímto chtěla sdělit. S hrůzou jsem totiž zjistila, aniž bych předtím PP5 četla v anglické verzi, že jsem se v některých pasážích shodla ve své povídce "Osudový hřích", kterou mám napsanou cca půl roku, s autorkou.

Nechápu, jak se mi to mohlo povést, ale je to tak. Noo, nic stalo se. Povídku mám jinak nastavenou. Sydney nebude ovládat magii a zápletky budu mít jiné. Ale pár detailů je stejných... Nemůžu vám napsat které konkrétně, abych neprozradila děj PP5 a ani své povídky OH, avšak až ji budete na tomto blogu za pár měsíců číst, odkážu se vám na tento článek, že jsem vás na to upozornila... ;)

V současné chvíli vím o dvou věcech. Schválně jestli na ně pak v mé povídce přijdete...

Toť vše.

Přeju příjemný víkend
Vaše VA-Ketty

Žádné komentáře:

Okomentovat