17 ledna 2015

Vyhodnocení hlasování - Nejhezčí kapitola 2. série Napsáno osudem

Ahojky lidičky,

abych vás neošidila o výsledky hlasování, tady jsou.
(Sice jsem to již psala do komentáře přímo pod hlasování, ale předpokládám, že si toho spousta z vás nevšimla, takže ještě jednou sem do nového článku.)

Vítězná kapitola série Napsáno osudem 2, která to asi je???




Hm, to je dobrý... :-D

Tak jsem si to vaše hlasování odčárkovala a vítězem se stává...

Hádejte???

6. Čokoláda
A to jsem ji nechtěla původně vůbec zveřejňovat a udělat si soukromou cenzuru, abych vás nekazila... Haha! Avšak kvůli ději v ní jsem si to rozmyslela, abych nemusela další již napsané kapitoly předělávat. Nakonec jsem to riskla a dala přece jen na net. A ona má u vás největší úspěch. Vy už zkažení jste! :D Ale ne mou vinnou :)

A další příčky obsadily kapitoly:
25. Kompromis
18. Pomsta
17. Souboj

Díky všem za účast v hlasování!

Kdo ještě nehlasoval a chtěl by se ještě zapojit, určitě může. Budu ráda za všechny vaše názory...

Mějte se krásně

Vaše VA-Ketty

Žádné komentáře:

Okomentovat