13 července 2020

Úspěšná maturita - hurá!

Čtenáři,

maturitu jsem úspěšně udělala!

(22.6.2020 odpoledne)

Třikrát hurá!!!

Své vysvědčení přikládám níže :)





A rovnou i ročníkové vysvědčení se všemi předměty za prvák i druhák.


Pro inspiraci: kdyby tu chtěla být třeba další paní učitelka, ať ví, co ji při studiu čeká za předměty...

A nepište mi, že jsem šprtka :D

Nebylo to při péči o malého syna, starostmi o domácnost a při plném pracovním úvazku zrovna jednoduché, natož snad procházka růžovou zahradou, ale dala jsem to ;)


Takže mám konečně hotovo a mohu se pyšnit:

maturitou na Obchodní akademii

vysokoškolským titulem Bc. (Marketingová komunikace)

a nyní i druhou maturitou (zkrácené 2leté dálkové studium) s pedagogikou pro MŠ, kterou jsem nutně potřebovala pro svou práci, protože jsem už skoro rok zaměstnaná jako paní učitelka ve školce.



Všem úspěšným maturantům rovněž gratuluji!


A těm z Vás, komu se to na poprvé nepovedlo a něco musíte opakovat, přeji hodně štěstí při dalším pokusu a hlavu vzhůru! Podruhé to určitě dáte!


Díky všem za držení pěstí a palců! I za celkovou podporu tady na blogu!


S láskou


Vaše VA-Ketty

Žádné komentáře:

Okomentovat