30 dubna 2022

E-kniha Láska z Éroplánu - anketa

Milí čtenáři,

ráda bych na blogu mezi vámi udělala malou anketu

ohledně mé e-knihy "Láska z Éroplánu."

Mohli byste mi, prosím, sem do komentářů napsat ve zkratce jednu z těchto možností:


1) četl/a jsem celou e-knihu (líbila se x nelíbila se, případně proč?)

2) četl/a jsem pouze ukázku e-knihy zdarma (líbila se x nelíbila se, případně proč?)

3) chystám se číst ukázku e-knihy (zdarma)

4) chystám se číst celou e-knihu

5) nečetl/a jsem ani ukázku e-knihy zdarma, ani celou e-knihu, ani číst nehodlám - proč? (cena, jiný žánr...)





Moc mi tím pomůžete.

Díky

Vaše VA-Ketty



11 komentářů:

  1. Cetla jsem celou a opakovane... Prosim uz chci pokracovani... chci vedet jestli jsem se aspon priblizila k tomu co se stane a pokud ne tak na zvraty.... A proc ctu? Je to ctive, je tam dej, je tam vse laska, pratelstvi, a dokazu si představit, ze se to stane/stalo... a mozna i dalsi duvody....

    OdpovědětVymazat
  2. 1) četl/a jsem celou e-knihu. Zrovna teď jsem ji dočetla za ani ne dva dny!! Extrémně se mi líbila, protože motiv vztahu studentky a učitele je prostě moje sousto. Podle názvu jsem vůbec nevěděla co čekat a člověk by si řekl, že to bude souviset například s klukem z letadla, ale toto? Všechny si nás určitě dostala❤️Bylo to vážně skvělé četní s poutavým dějem a vážně se mi od toho nešlo odtrhnout! Doufám, že plánuješ i druhý díl!!😍

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju. Ano, druhý díl píšu :D
      To byl účel s tím letadlem. Haha. Parádně jsem vás zmátla a až úplně nakonec si nechala vysvětlení ;)

      Vymazat
  3. Moje milá, četla a luxus, číst se bojím znovu, že zas nebudu spát, ale na druhou stranu, stejně moc nespím 🤣😂 takže asi zase přečtu. Jinak můj názor na knihu už znáš

    OdpovědětVymazat
  4. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  5. Čitala som celu e-knihu a veľmy sa my pačila určite sa tešim aj na pokračovanie. Nemohla som od nej oči odtrhnuť prečitala som ju za jeden deň

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Uff, za jeden den. To jsi asi rekordmanka :) Díky moc

      Vymazat
  6. Cetla, libila, vyhlizim pokracovani dasich hrdinu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Prosím, příště napiš i svou přezdívku, ať vím, komu právě děkuji. I tak velké díky za komentář a pokračování se chystá :)

      Vymazat