12 října 2022

Píseň POCITY VINY (Láska z Éroplánu) - video

 


Odkaz na YouTube:

https://youtu.be/…rXs


Přátelé,


je to tady. Další bonusovka z mé vlastní vydané e-knihy

"Láska z Éroplánu" je na světě ve formě

již druhé autorské písně "POCITY  VINY".



"Kdo ji v e-knize zpívá a hlavně proč" už určitě dávno víte :)


Pevně věřím, že se alespoň někomu z vás bude písnička líbit...

Budu ráda za zpětnou vazbu tady v komentářích
nebo i rovnou pod písní
na mém YouTube kanálu VA-KETTY.


A rovnou bych vyhlásila malou anketu:

Která moje píseň se vám líbí více a proč?

POCITY  VINY nebo KRÁSKA ???

Těším se na reakce ;)


Díky moc

Vaše VA-KETTY

PS: Povedlo se mi to nakonec hezky načasovat
na dnešní výročí tohoto blogu :D


Odkaz na YouTube - první píseň KRÁSKA

https://www.youtube.com/…WR8



5 komentářů:

  1. Ahoj za mne jsou hezký obě, ale vítězí asi Pocit viny.

    OdpovědětVymazat
  2. Já zbožňuju obě, ale asi Kráska a taky se už nemůžu dočkat pokračování. Teď mám krapet problémy se čtením, nějak se nechce, mám rozečtené dvě a to normálně nedělám, tak snad se dopracuju znovu i k Lásce. Pac a 😘 L.

    OdpovědětVymazat
  3. paní smekám. Moc krásné povídky :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Super su obe ťažko si vybrať ale keď už tak asi Kraska

    OdpovědětVymazat